Politica de confidențialitate privind datele cu caracter personal
Noi, HBC Pallady, suntem extrem de preocupați de a vă garanta confidențialitatea și deplina protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu normele, principiile și reglementările în vigoare în Uniunea Europeană în acest domeniu, inclusiv cu REGULAMENTUL nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.
Această Politică are scopul de a explica într-un mod simplu și transparent ce tip de date personale colectăm în legătură cu dvs. și cum le prelucrăm, se referă la datele personale ale clienților noștri, partenerilor de afaceri, alte persoane care intră în contact cu noi sau vizitează locațiile noastre, angajați sau persoane aflate în proces de angajare, colaboratori și se aplică datelor cu caracter personal colectate prin: e-mail, direct la recepție, formulare diverse, CV-uri, înregistrări video, web-site, social media.
În scopul desfăşurării activităţii, HBC Pallady poate colecta, prelucra și stoca anumite date cu caracter personal necesare din punct de vedere legal, pentru încheierea unui contract sau din interes legitim, având obligația legală de a păstra datele pe care le colectăm despre dvs., inclusiv o anumită perioadă de timp după încetarea relației, în conformitate cu regulamentele privind obligația de „cunoaștere a clienților”.
Datele cu caracter personal se referă la orice informație care ne comunică ceva despre dvs. sau pe care o putem corela cu dvs. Acestea includ numele, adresa, data nașterii, numărul de cont, adresa IP, la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Informațiile cu caracter personal le furnizați către HBC Pallady, atunci când deveniți client, vă înregistrați la serviciile noastre online, completați un formular, semnați un contract, folosiți produsele și serviciile noastre sau ne contactați în orice modalitate prevăzută de lege.
Prelucrarea se referă la toate operațiunile pe care le putem face în privința datelor, cum ar fi colectarea, înregistrarea, stocarea, ajustarea, organizarea, utilizarea, divulgarea, transferul și ștergerea acestora.
Politica de confidențialitate descrie:
- Scopul pentru care colectăm și modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal;
- Modului în care colectăm date cu caracter personal;
- Temeiul procesării pentru scopul de mai sus;
- Categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm și procesăm;
- Perioada de stocare în vederea procesării;
- Drepturile dumneavoastră și modul în care puteți să le exercitați;
- Către cine putem transmite aceste date.
De asemenea, dorim să vă facem cunoscute măsurile pe care le luăm pentru a garanta securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal precum și asupra modului în care ne puteți contacta în chestiuni legate de confidențialitate și de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal.
SCOPUL PENTRU CARE COLECTĂM ȘI MODUL ÎN CARE FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Avem obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.
Societatea noastră colectează date în următoarele cazuri:
- Dacă sunteți un client sau un potențial client:
1.1. Vă solicităm date pentru a vă oferi serviciile noastre:
- a vă vinde produsele noastre;
- a vă vinde serviciile personalizate oferite;
1.2. Pentru a comunica cu dumneavoastră
Este important pentru noi să putem comunica cu dumneavoastră în scopuri variate, cum ar fi acela de a afla opiniile dumneavoastră asupra serviciilor noastre, acela de a soluționa diverse sesizări ale dumneavoastră sau acela de a vă putea oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic.
1.3. Obligație legală
În anumite situații vă putem solicita unele date cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, impuse de legislația în vigoare.
1.4. Trimiterea de informări (newsletter)
Vă solicităm date pentru a vă trimite informări comerciale / newslettere, în format electronic. Pentru acest lucru vă cerem consimțământul / acordul și adresa de poștă electronică, în mod expres, și avem ca temei al prelucrării interesul nostru legitim.
Vă puteţi retrage oricând consimţământul, exprimând astfel opţiunea dumneavoastră de a nu primi newsletter-ul nostru în viitor, făcând click pe „dezabonare” atunci când primiţi e-mailul respectiv.
Categoriile de date prelucrate în contextul relaţiei noastre cu dumneavoastră sunt numele, telefonul, faxul, adresa, adresa de poştă electronică (opțional) precum şi alte date personale pe care ni le puteţi furniza direct si sunt folosite doar în scopuri legitime de afaceri.
- Dacă sunteți un angajat sau un alt tip de colaborator
2.1. Pentru a intra în relații contractuale cu noi (CIM etc.)
Vă solicităm datele impuse de lege pentru a încheia contracte de muncă cu noi, în temeiul unei obligații legale: nume, prenume, domiciliu, data și locul nașterii, coordonatele actului de identitate, acte de studii, cazier judiciar (atunci când este cazul).
2.2. Pentru a comunica cu dumneavoastră
Pentru a putea comunica cu dumneavoastră în timp util vă putem solicita numărul de telefon și adresa de poștă electronică.
- Dacă sunteți un partener de afaceri / furnizor
3.1. Pentru a ține legătura cu dumneavoastră
Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a păstra contactul direct și a menţine relaţia contractuală cu dumneavoastră. Colectăm aceste date având ca temei încheierea de contracte comerciale.
3.2. Comunicarea cu dumneavoastră
Utilizăm datele dumneavoastră de contact pentru a comunica cu dumneavoastră cu privire la orice probleme relevante legate de relația noastră contractuală.
3.3. Obligație legală
În anumite situații vă putem solicita unele date cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, impuse de legislația în vigoare.
- Dacă sunteți un vizitator în spațiile HBC Pallady
Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a asigura securitatea, bunurilor şi personalului nostru. În acest caz, ne bazăm procesarea datelor pe interesul legitim al HBC Pallady, și anume protecția acestor spații, active și personal.
Categoriile de date prelucrate în acest context sunt numele dumneavoastră precum şi alte date cu caracter personal pe care ni le puteţi furniza direct, la solicitarea noastră, precum și imaginile dumneavoastră înregistrate cu ajutorul sistemului de supraveghere video.
- Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru www.hbcpallady.ro
Folosim datele personale pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când vizitaţi site-ul nostru de internet în scopul de a monitoriza traficul şi de a îmbunătăţi conţinutul site-ului. Ne bazăm în această activitate de procesare a datelor pe interesul nostru legitim de a asigura buna funcţionare a site-ului nostru de internet, precum şi îmbunătăţirea acestuia.
Categoriile de date prelucrate în acest context sunt ora și data accesării unui site Internet și adresa IP de la care a fost accesat site-ul respectiv.
Furnizarea de date cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal solicitate de catre HBC Pallady prin formulare/contracte este obligatorie, cu exceptia cazului in care prelucrarea datelor se intemeiaza pe acordul Clientului (de ex: in caz de marketing direct sau luarea de decizii automate care produc efecte juridice sau efecte similare semnificative si care nu sunt necesare executarii unui contract sau indeplinirii unei obligatii legale), caz in care vei fi informat ca furnizarea datelor, respectiv a acordului este optionala.
In celelalte cazuri, refuzul dvs. va determina imposibilitatea HBC Pallady de a furniza serviciile sau produsele dorite.
Dacă furnizați catre HBC Pallady date cu caracter personal ale altor persoane fizice, vă rugăm să comunicați acestora, înainte de o astfel de furnizare de date, modalitatea în care HBC Pallady intenționează să proceseze datele lor cu caracter personal, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.
Transmiterea de date cu caracter personal către terți
Deși, ca o regulă generală, noi nu divulgăm datele dumneavoastră personale către terţi, există posibilitatea:
- de a dezvălui datele de contact către furnizorii noștri de servicii de marketing (numai cu consimțământul dumneavoastră);
- de a dezvălui datele de contact către furnizorii noștri de servicii de IT de sondare a gradului de satisfacție;
- dacă există obligația legală de transmitere a datelor personale relevante către autorităţi publice, în contextul furnizării de către noi a serviciilor solicitate de dumneavoastră, autorităților guvernamentale pentru a ne respecta obligațiile reglementare, este posibil să divulgăm datele autorităților relevante, de exemplu în scopul combaterii actelor de terorism și prevenirii spălării de bani.
Autoritățile către care suntem obligați prin lege să comunicăm datele dvs. pot fi:
- Autorităților publice, de reglementare și organismelor de supraveghere
- Autoritățile fiscale
- Autorităților judiciare/de investigație, cum ar fi poliția, procurorii publici, tribunalele și organismele de arbitrare, la cererea expresă și legală a acestora.
- Avocaților și auditorilor companiei.
Durata procesării și păstrării datelor cu caracter personal
Intenţionăm să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă cât mai scurtă de timp, atât cât ne sunt necesare în scopul pentru care le-am solicitat inițial – de regulă 12 luni.
Există însă situații în care legislația în vigoare impune păstrarea anumitor seturi de date pe perioade mai îndelungate de timp si pentru această perioadă, folosim soluții fezabile, ca de exemplu arhivarea securizată.
Drepturile dumneavoastră
În calitate de titular al datelor cu caracter personal, RGPD vă oferă o serie de drepturi, inclusiv:
- dreptul de acces– vă permite să obţineţi confirmarea faptului că datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către noi şi, dacă este afirmativ, care sunt detaliile relevante ale acestor activităţi de prelucrare;
- dreptul de rectificare– vă permite să rectificaţi datele dumneavoastră personale dacă sunt incorecte;
- dreptul la ştergere– vă permite să obţineţi ştergerea datelor dumneavoastră personale în anumite cazuri, ca de exemplu:
- dacă datele nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru care au fost colectate;
- dacă procesarea s-a bazat pe consimţământul dumneavoastră şi dacă v-aţi retras consimţământul, consimţământul dumneavoastră a expirat sau în cazul în care nu mai există un temei juridic pentru procesarea datelor dumneavoastră personale;
- dacă se dovedește că datele dumneavoastră personale au fost prelucrate în mod ilegal
- dreptul la restricţionare– vă permite să obţineţi restricţia de procesare a datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite cazuri (de exemplu, atunci când contestaţi acurateţea datelor dumneavoastră cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm această acurateţe);
- dreptul de a obiecta– vă permite să obiectaţi la procesarea ulterioară a datelor dumneavoastră cu caracter personal în condiţiile şi limitele stabilite de lege;
- dreptul la portabilitatea datelor– vă permite să primiți datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil, sau să transmiteți aceste date unui alt operator de date.
- dreptul la reclamații– în cazul în care nu sunteți satisfăcut de modul în care am răspuns solicitărilor dvs., aveți dreptul să faceți o reclamație. Dacă sunteți în continuare nemulțumit de reacția noastră la reclamația pe care ne-ați înaintat-o, puteți să o trimiteți mai departe către Responsabilul cu protecția datelor din cadrul HBC Pallady. De asemenea, puteți contacta autoritatea pentru protecția datelor.
Suntem bucuroşi să vă asigurăm exercitarea acestor drepturi, cu excepţia cazului în care acest lucru se dovedeşte imposibil sau implică un efort disproporţionat.
Puteţi să vă exercitaţi drepturile menţionate mai sus şi să aflaţi mai multe despre astfel de drepturi prin depunerea la noi, în calitatea noastră de operator de date, o cerere scrisă către HBC Pallady (Bd. Theodor Pallady nr. 47, HBC building, sector 3, Bucuresti, Romania,032258) sau prin e-mail: office@hbcdevelopment.ro
De asemenea, aveţi dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecţie a datelor.
Ne-am angajat să tratăm întotdeauna solicitările dumneavoastră cu cea mai mare atenţie şi puteți adresa orice întrebări pentru a primi răspuns în cel mai scurt timp posibil.
Versiuni ale acestei politici de confidențialitate
Această Politică de Confidențialitate intră în vigoare din 25 mai 2018.
Prezenta politică de confidenţialitate se va completa cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date și al altor dispoziții de drept al Uniunii sau drept intern referitoare la protecția datelor.
Politica de Confidențialitate poate fi actualizată în funcție de modificările legislative ce pot apărea.